یک پادکست نتورک تنها وظیفهاش ایجاد یک خط تولید پادکست نیست؛ بلکه باید از پادکستهای استودیوی خود حمایت محتوایی کند تا بتوانند فارغ از این که میزبان پادکست چه قدر شناخته شده است، رشد چشمگیری را برای محصول خود ایجاد کند. طبق تجربه ما در «به نحوی دیگر»، این کار ممکن نیست مگر با تولید و ادیت خروجیهای محتوایی مخصوص سوشال مدیا از محتوای پادکست. این خرده کانتنتها با زحمت زیادی ساخته میشوند و نیازمند تسلط خوبی بر محتوای پادکست و ترندها و شناخت ذائقه و رفتار مخاطب است. تشخیص این که چه محتوایی میتواند وایرال شود، چطور ادیت شود و چه قلابهایی داشته باشد، کاری است که در بهنحوی دیگر از دست ما برای پادکستها برمیآید.
